A0: b0:  برای عشقمم

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



پـسر : عـزیزم عـاشــقتم
 دخـتر : آره خـیلی عـشقت قـشنـگه، امـا دستـتو از اونـجا بـردار
 پـسر : جـانه من حال گـیری نکن خـودتم خوشـت میاد پس گیـر نـده دیـگه
 دخـتر :نـه ! مـا تازه ۲ هــفته س که بـاهـم دوسـت شــدیم
 پـسر : تــو دوسم نــداری وگـرنـه این کـارو نـمی کردی
 دخـتر: رو مـخم نـرو دیــگه؛ مـن دوست دارم و دارم عـاشـقت مـیشم امـا
 عـــشـق قــلبارو بـاز مـیکنه نـه پــاهــارو !!
 

دلم میخواست
با جادویی
خوابت را ببینم
نه که در خواب ببینمت
بلکه راهی داشتم
به دنیای رویای تو
تا ببینم تو هم آیا
خواب مرا می بینی؟

                                             

یه موقع هایی هست ،سیگار جلوت ، ویسکی کنارت

اما نه سیگارو میکشی ، نه ویسکی می خوری …

سرتو تکون میدی ، لبخندی میزنی
میگی : مرده شور این زندگی رو ببرن !
                                                                                  

گناه ما نیست

این همه هراسان بودن

عمریست

رکب خورده ی روزگاریم

اما

خوب من

این بار 

هراس را ببر از یاد

که تو را

از یاد نخواهم برد ..


نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت19:41---6 خرداد 1393
salam
اینجا زمین است و زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی …


فردا به خودم خواهی رسید!!

حال و روزت دیدنیست...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, 16:34 |- pardis -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



Aytem.ir